نیستی چه سخته دوریت/رفتی بگو چه جوری؟






fereshtenejat

fereshtenejat

دلم اونقدربرات تنگ شده که نمی تونی فکرشوبکنی.امشب حال وهوای اون شبایی رودارم که بی خبرنمی اومدی.بااینکه می دونستم حالت خوبه وبه خاطرمشغله کاری نتونستی بیای امابازهم نگرانی ودلهره امونم نمی داد...حالاهم همینه.هنوزم هرموقع که بابت هرچیزی گریه می کنم می ترسم که مباداتوبفهمی وازدستم ناراحت بشی.نگران نباش گریه نمی کنم اما...امایه حال عجیبی دارم.شایدبه خاطرمرورخاطره هاباشه.امتحانات ترم دومم دارن شروع میشن وهرروز می ترسم نکنه روزی که مثل اون روزازودتعطیل می شم یادم بیفته که اونقدربرای خوندن پیامات عجله داشتم که یه روزوقتی می خواستم زنگ خونه روبزنم به ترتیب رمزوبلاگم زدمشون وزنگ همه روزدم.زنگ خونه مونم دوبارزدم!اخه همش توفکراین بودم که به محض اینکه لباسامودراوردم بیام وبلاگم وپیاماروچک کنم...دلم واسه اون روزایی که امتحانات ترم می دادم وشبانه روز پای وبلاگم بودم و هی ریست می کردم تااگه به افرادانلاین اضافه شد فوری برات پیام بذارم که نری.الان باخودت می گی دیوونه ست نه؟مگه چیه خوب بعدمدت هاکسی روداشتم تابه قکرم باشه.کسی که براش نگران باشم.کسی که فراموشم نکنه.من اون شخص روهنوزم دارم.اون توی قلبمه.نمی ذارم بره اخه اگه بره قلبم خالی میشه.بدون همیشه به فکرتم.هنوزم ساعت11/5برام مقدسه...دلم می خوادهنوزم یه ننفرازاریربگه برام..می دونم مریم مقدسمون برام چیزی کم نذاشته اماکی جای تورومی گیره برام؟؟؟ماه هاست که خوابتو می بینم.ماه هاست که تورویاهام قبل از اینکه کامران روببینم تورومی بینم...هنوزم نمی تونم صورتتوتصورکنم...هنوزم این پیام برام مقدسه:

سه شنبه 8 بهمن1392 ساعت: 21:37 توسط:کامی
چیزی نشده مریم نگران نباش

پاسخ: هرچی توبگی
 وب سایت   ایمیل




هرچی توبگی.......راستی کلی عکس فرشته برات گذاشتم.....کامی تواهنگ جدیدرودوست داری؟دارم دیوونه میشم رومی گم.امابه نظرم هنوزهیچی به فرشته ی نجات نمی رسه.می خوام دوتااهنگ بهت تقدیم کنم.دوتااهنگ که همیشه ارومم می کنن.شایدتوروهم اروم کنن.هرشب به خوام بخوابم گوش می کنم.امیدوارم توهم خوشت بیاد.درهرصورت اهنگ فرشته ی نجات وعشق همیشگی تقدیم به تو.فرشته ی نجات روکه احتمالاشنیدی اماعشق همیشگی روبرات می ذارم.مواظب خودت باش.

لینک دانلود:

 

http://s100.uploadboy.com:8080/d/wfnd7rz6jdfx3pohvergtxwa6weih6mh36afdg5qojefsrf3bw7wjlfp/eshghe hamishegi.mp3

 


 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 15:9 توسط maryam|



      قالب ساز آنلاین